zhotovení webových stránek
Publikováno 08.12.2012 v 23:25 v kategorii Novinky, přečteno: 94x
Zpětné odkazy, anchor text
Delší čas byly (a stále jsou) Podmínkou seo, či spíše, faktory působící na hodnocení internetových stránek a především i jeho pozici ve serp, zpětné odkazy, keywords, anchor text, hodnověrnost. Ve standardním pojetí linkbuildingu se opíráme o anchor text nejdříve. Avšak dneska už bude zřejmé, že vliv anchor textu v lincích ztratil svou cenu - ověřený pravdivý údaj. Vliv anchor textu se snižuje z důvodu jeho snadné manipulace a google se snaží takto omezovat vliv optimalizačních technik. Je možné objevit, že google klade hlavně největší důraz na relevantní a důvěryhodné zpětné odkazy, socíální signály, paralelní citace. Dělat zpětné odkazy je obtížné, lidé (možná) chápou, že odkazy z pochybných katalogů postrádají rozum, sitewide odkazy, patičkové výměny, výměnné systémy taky ne.
Video Co-Occurrence
Co-citation, kocitace, paralelní citace
Ale vraťme se k ko-citacím (co-citation, paralelní citace). Principy ko-citace používají i vyhledávače k analýze textového obsahu, zjednodušeně se předpokládá, že pokud odkazující stránka odkazuje na dva ruzné dokumenty (webové stránky) pak tyto spolu obsahově souvisejí. Celý článek pak na rechberg.net a SeoMoz